Inilah aku...

My photo
Aku menganggap segala yang terjadi dalam hidup ini adalah suatu pengembaraan. Akan ku tempuhinya sebaik-baik kerana itulah yang menjadi warna-warna perjalanan hidupku. Dan aku tiada berseorangan dalam dunia ini..

kali pertama

ting..ting..
salam kpd semua...
ini entri pertama aku utk blog baru aku ni. blog lama2 dlu dh kambus. tingal blog sblum ni n yg ini. dlm blog ni nti aku akn tulis apa2 yg aku suka. so nti korang akn jumpe grammar n 'bhsa sms' yg byk dlm ni...korang paham2 r...oleh krn blog ni msih lg under construction, so byk bnda lg yg blom dsolek cntik dr segi, templete, font dll. nmun blog ni aku akn menyolek sgt2 sesimple yg mgkin. pepun aku brhrp blog ni nti selalu ceria dg kehdirn kunjugn korang. ok itu sje utk pertama klinya ini. perutku dh ajk berkonsert ni...bai2......

p/s: dh jemu fesbuk, blogging smula la kita

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply