Inilah aku...

My photo
Aku menganggap segala yang terjadi dalam hidup ini adalah suatu pengembaraan. Akan ku tempuhinya sebaik-baik kerana itulah yang menjadi warna-warna perjalanan hidupku. Dan aku tiada berseorangan dalam dunia ini..

a day at our cousin's wed

Pertamanya nk ucp selamat pengntin baru buat our cousin(pengntin lelaki) Azuan n isteri Hafizah. Semoga sntiasa mndapt rahmatNya n bhgia didalamnya. apepun cept2 meramaikan angota bru hokey! hehehe........ yg aku rsa besnye musim mengawan cenggini sdh tentulah nsi minyak. n that daynya sudh tentu lah aku besenag2 xperlu memask. tgu tghri aku jdkn dri aku sbg tetamu pengntin. apa susah time2 cenggini..nk lg2...
Bab kenduri2 kwin membuatkan aku teringt kisah2 mak abah aku....diorg punyalah vogue jgk time kwen. geli hti aku dgr. smp aku remaja knk2 mak aku msih simpan bju kwen dia. tp skg dh enth kemana lps rmh lama brtukar bru. anyway aku msih muda remaja skg hokeh jgn plk fkir aku ni dh kertu. hehehe... mau x nyer disimpn semata2 xde sape lg nk pkai. yela bjunye songket, nk pkai msa bila. nk hrpkn ank perempannya yg xrmai ni...citersa xsma. lbih baik aku pkai kain pelikat.lbih kurang songket jgk n lg selesa. ouchhh......Berbalik citer sepupuku pengntin ini, skli lg aku doakan smoga bhgia, sntiasa drhmtiNya...n jga isteri elok2 okey.. n i believe here are a few of ur best moments in ur life, right? so enjoy it as a 'raja sekerat hari'. hahaha.. it begins now......chhouwww

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply