Inilah aku...

My photo
Aku menganggap segala yang terjadi dalam hidup ini adalah suatu pengembaraan. Akan ku tempuhinya sebaik-baik kerana itulah yang menjadi warna-warna perjalanan hidupku. Dan aku tiada berseorangan dalam dunia ini..

birthday party

Sepanjang hari ni aku memg kenyang memanjang. ini krn smlm kwn ofis aku gtau kputusn dia nk smbut birthdaynya kt ofis keesokkan hari (hari ni). mmg mngada teman se-ofis aku ni sb birthdy dia tu bknnye yg ke 21 ke apa tp dh 4series... hahah. jahat aku gelak. so dia ajk aku smbut hari tua dia tu harini dg mtk aku tolog watkan air. so arini dia msk byk giler mcm2 lauk, rendang ada, ikn blis goreng, burger goreng, telur mata, krepok keping terengganu, pastu dessert2 pn ada...

skit ke mcmni aku mkn? mcm x..


katanya xpyh bubuh nma n umur nti org tau dh tua

Part tugas aku adlh wat air sirap ais n aku wtkn jgk air panas trang tang2 ltk dlm termos. air pns tu utk vvip aje iaitu aku n de geng set2 wanita dlm ofis tu since tempat kje aku mmg rmai staf lelaki. so mmg kenyang giler kitaorg smp ke ptg. pepun aku brbnyk2 trm ksih kt dia coz rendang yg dmask mmg sdp sehingga mnjilat jari. aku mkn skit2 sb aku nk mkn smua yg ada kt stu. kah kah kah....


This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply