Inilah aku...

My photo
Aku menganggap segala yang terjadi dalam hidup ini adalah suatu pengembaraan. Akan ku tempuhinya sebaik-baik kerana itulah yang menjadi warna-warna perjalanan hidupku. Dan aku tiada berseorangan dalam dunia ini..

maintenance gigi

bukti anda brtgugjwb trhadp gg anda
sari suntuk aku kt klinik gg bagi baikpulih gg aku yg gemilang ini. bab gg aku mmg cerewet memndgkan gg ni mmglah sgt penting n umurnya utk spjg hdup kita kan.... so korang kisah x klu gg korang mcm pagar xsiap bahkan reput spt dmakan anai2??  -lasernye haih!!- so demi mnjga gg mrilah kita sma2 membelai mereka dg pnuh kasih syg slgi gg kita tu blum meninggalkan kita buat slamanya. Bahkan tiada penggnti sehebat mereka. Kahkahakah…..

gmbr hiasan semata2 bkn btjuan umpatan ke apa.heheh

arini aku pegi servis gg aku sbb biasa sthun skli (sptutnya stiap 6bln kan) aku pegi servis..ok not bad doctor gg yg servis gg aku arini. aku bg 4 bntang dr 5 bntang…sbb agak kurang prcikkan airliur aku kt muka sbb sblum ni diorg mcm trlalu brutal menggenyeh gg aku smp berombak kpla hotak aku. Pepun trmksih a bunch kt doctor yg sblum siap aku ada komplen skit gg aku mcm ada trlbih tumbuh plk..hahahha. bl dh d’sand paper’kan bru la skata. N sdh tentu gg aku kembali menawan. TING!!
gg aku sesudah...korang ada mcm ni??

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply