Inilah aku...

My photo
Aku menganggap segala yang terjadi dalam hidup ini adalah suatu pengembaraan. Akan ku tempuhinya sebaik-baik kerana itulah yang menjadi warna-warna perjalanan hidupku. Dan aku tiada berseorangan dalam dunia ini..

Yang ditunggu-tunggu

Agaknya dah dekat setengah tahun aku tanam pokok ni. Sape tau pokok apa?? Hah, nila pokok tembikai susu. Sebenarnya bukan aku yang tanam. Org tu yang tanam wakaka... Lebih kurang kes susu lembu yang punya tapi sapi yang dapat nama. Gitu la.. Apa pe jer!

cepatla besar buahku sayang

Aku dapat tau pokok ni sebetulnya kena tanam dengan siapkan ampaian. Bagi dia menjalar ke atas. Tapi oleh kerana kemalasan, dibiarkan aje dia hidup dengan menjalar di atas tanah. Daunnya pula semakin dia tua semakin besar. Begitu rupanya.... Apa pun sekarang dah mula nampak hasil. Mungkin sebulan dua lagi aku dah boleh minum jusnya. Wakkkakaa....

This entry was posted on . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply