Inilah aku...

My photo
Aku menganggap segala yang terjadi dalam hidup ini adalah suatu pengembaraan. Akan ku tempuhinya sebaik-baik kerana itulah yang menjadi warna-warna perjalanan hidupku. Dan aku tiada berseorangan dalam dunia ini..

salam RAMADHAN AL-MUBARAK

Oleh kerana ngam2 balik bercuti dr Kota Kinabalu n Kuala Lumpur, aku sampai je rmh, smlm (pagi tadi)terus sahur utk berpuasa n sekaligus menyambut bulan mulia RAMADHAN ni. Trip percutian keluarga kali ni memang lain dr yg lain memandgkan kami ramai n ada anggota baru dlm keluarga aku, HADIF -anak buah aku-ank adik aku- yg bru berusia setahun. telatahnye yang mencuit hati, nakal, membuatkn aku geram rasa nk gigit pn ada! apa pun hak tu aku hapdet kedian... yang aku nk ceramah kat sni adalah aku nk memohon maaf sgla jua sebab n yg pentig rasanye belum terlambat jgk aku ucapkn selamat berpuasa dsiang hari seterusnye berterawih dmalam hari dbulan Ramadhan kali ni kepada smua . semoga Ramadhan kali ni adalah yang terbaik dr yang lepas2.......

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply